Listing 1 - 10 of 89 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Choose an application
Choose an application
In dit boek, de derde van de reeks, staan vragen centraal waarop vanuit een bestuurskundige invalshoek antwoorden worden gegeven. De gehele ontwikkeling van de welvaart, de verbetering van de leefomstandigheden van mensen, de emancipatie van groepen burgers, een groot deel van onze culturele ontwikkeling, is nauwelijks denkbaar zonder organisatie en sturing van een ‘onderwijssysteem’. Maar wat is dan goed bestuur? Zijn er ‘evidence based’ vormen van wet- en regelgeving of hebben we hier ook, net als in het onderwijs zelf, te maken met historisch bepaalde kwaliteitsdefinities en voortschrijdend inzicht in de manier waarop we de kwaliteit die we ambiëren ook realiseren? Volgens de auteurs is bestuur altijd schipperen tussen meerdere perspectieven; het zoeken en vinden van een juiste balans.
Onderwijs --- Onderwijsrecht --- Nederland --- Onderwijsbeleid
Choose an application
Choose an application
Onderwijs --- Onderwijsbeleid --- Onderwijsrecht. --- Vlaanderen.
Choose an application
Choose an application
Administrative law --- onderwijsrecht --- Belgium
Choose an application
Administrative law --- onderwijsrecht --- Belgium
Choose an application
Onderwijs --- België --- Onderwijsrecht
Choose an application
Onderwijs --- België --- Onderwijsrecht --- Studiebeurs
Listing 1 - 10 of 89 | << page >> |
Sort by
|